Licențiat al Universității Naționale de Muzică, Bucureşti - orgă şi dirijat de orchestră, îşi continuă studiile la Academia Sibelius - Helsinki. Participă la cursurile unor prestigioase academii precum: Academia de Muzică Veche - Innsbruck (Austria), Academia Bach - Porrentruy (Elveţia), Academia Internaţională Bach - Stuttgart (Germania) atât în calitate de organist cât şi de dirijor, sub îndrumarea muzicienilor: Michael Radulescu, Harald Vogel, Jesper Christensen, Helmuth Rilling, Christoph Krummacher, Ludger Lohmann.
În 1992 înființează ansamblul baroc „Continuo” specializat în practica interpretativă a perioadei barocului, pornind de la studiul surselor de epocă. La Biserica Lutherană, în calitate de organist, cantor şi dirijor al corului „Martin Luther” organizează stagiuni de concerte de orgă, camerale şi corale cu programe ca: Tricentenar Nikolaus Bruhns, Couperin – Leçons de Ténèbres, Tricentenar Henry Purcell, Jubileu César Franck, Brahms – Integrala creaţiei pentru orgă, Messiaen - La Nativité du Seigneur, Livre du Saint Sacrement (p. a. r.).
În aprilie 2000 interpretează la Atheneul Român, în primă audiţie în România, coralele din Colecţia „Neumeister” de J. S. Bach (descoperite în 1984). Tot în anul Bach, organizează în premieră în România primul festival de muzică barocă pe instrumente de epocă la Atheneul Român.
Obține titlul de doctor în 2005 cu teza „Basso continuo – o practică redescoperită”, apreciată Summa cum laude.
Din 2007 este invitat anual la Atelierele de Muzica Veche de la Tréport (Franța) pentru a ține masterclass-uri de orgă și basso continuo.
Susţine numeroase recitaluri în Germania, Elveţia, Franţa, Finlanda, Italia, Polonia, Irlanda, Anglia şi în țară și promovează literatura de orgă la patru mâini, realizând transcripții după Enescu, Lipatti, Mendelssohn, Wagner.
În prezent este conferențiar și titularul clasei de orgă la Universitatea Națională de Muzică din Bucureşti unde predă și basso continuo, disciplină pe care a introdus-o în 1994, pentru prima oară în România.